Wednesday, November 4, 2009 By: Wan Remz

INFO 6: KELANTAN OH KELANTAN

Bila sebut tentang Kelantan,pasti ada yang terfikir tentang wau bulan,kepok lekor, musim tengkujuh, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat dan berbagai2 lagi..Tapi itu bukan bingkisan utama yang ingin dipaparkan kali nie...

Yang pertamanya..Dalam bulan November banyak betul cerita tentang Kelantan. Pasukan Bola Sepak Kelantan mengakhiri penantian selama 40 tahun untuk memasuki Final Piala Malaysia..Pada tahun terakhir, Kelantan layak ke final, pasukan itu kalah 2-0 kepada PERAK...Kali ni 2009, Kelantan akan bertemu dengan pasukan Jang iaitu negeri Sembilan..Dengan motto, GOMO KELATE GOMO, semoga Kelantan sukses merangkul Piala Malaysia..

Yang Keduanya...Ini cerita tentang Kawan baik saya sejak zaman belajar lagi iaitu En Azrul Hisham..Beliau akan melangsungkan majlis perkahwinan dengan pilihan hatinya, Yeen..InsyaAllah, maybe sy dan beberapa kawan lain akan ke sana bagi memeriahkan suasana..hehe..Sambil2 tue bleh jalan2 Ganu & Kelate..Dah lama rasanya x jalan2 ke pantai Timur..Apepun..semoga berbahagia selalu yer cik jer..Nak tau info tentang program nie, nanti akan diceritakan lebih lanjut dalam naskah blog yang akan datang..Tungguuu!!!..
Wassalam....

0 comments:

Post a Comment