Sunday, December 13, 2009 By: Wan Remz

PROGRAM 8: ANNUAL DINNER PCM 2009

PCM sekali lagi menganjurkan annual dinner untuk tahun 2009. Dinner ini dianjurkan sebagai tanda penghargaan kepada para pekerja yang bertungkus lumus sepanjang tahun...Dengan bertemakan Glamourous Night, ternyata dinner kali nie menampilkan kelainan kerana diadakan di BAY LEAF Danga Bay.Walaupun tema glamour, sy hanya memakai pakaian yang kemas dan simple sahaja..Almaklumlah low profile..Danga View restaurant diamanahkan utk menyediakan makanan untuk tetamu kira2 2000 orang yang memenuhi dewan.
Terdapat 9 hidangan Chinese Style yang dihidangkan..Bagi kami semeja yang kuat makan, makanan malam tue kire cukuplah sebagai alas perut..hehe..
Pelbagai program menarik diatur oleh pihak penganjur antaranya Tarian Tradisional, Fashion Show, Persembahan Ahli PCM, Lucky Draw dan lain2 lagi...Alhamdulillah sy dapat hadiah lucky draw tempat ke 65..Dapatlah satu sling bag.. boleh la buat beg gi shopping / balik kampung..he..
Diharapkan program2 dapat diteruskan di masa yang akan datang. Semoga majlis yang akan datang dari segi kualiti pengisian program yang lebih bermesej dan hadiah lucky draw dapat ditambah lagi...
Terima kasih...
Wassalam...

0 comments:

Post a Comment