Sunday, May 2, 2010 By: Wan Remz

MY LAST DAY AT PANASONIC SENAI

Inilah entry yang paling menyedihkan untuk ditaip..

Pada tanggal 30/4/2010, sy telah mengakhiri perkhidmatan di Panasonic System Network Malaysia Sdn Bhd.Setelah 3 tahun, 1 bulan dan 25 hari bertugas di situ, berbagai pengalaman suka & duka telah ditempuhi. Bekerja di Panasonic adalah pengalaman pertama sy bekerja tetap..Masih teringat2 lagi kenangan semasa mula2 masuk kerja.Sy mula berkhidmat pada 5/3/2007..Masa tue masih lagi belum mengerti apa tentang cara kerja di RND..Alhamdulillah, sepanjang 3 tahun nie, banyak pihak yang memberi tunjuk ajar dan membantu.Terima kasih diucapkan kepada boss Mr EGuchi & Mr Afiz..Tidak dilupakan juga rakan2 sekerja di FAX MECHANICAL..Anda semua adalah yang terbaik...ARIGATO GOZAIMAS!!
Minta maaf banyak jika ada salah dan silap..Halalkan makan & minum..
Walaupun berat untuk membuat keputusan bertukar kerja nie, tapi hidup perlu diteruskan..
Ilmu perlu dipertingkatkan..Alhamdulillah, sy dapat offer keje di SIRIM QAS Shah Alam..Doakan kejayaan sy. Saya juga sentiasa mendoakan kejayaan anda..Semoga penghijrahan ini dirahmati Allah dan dikurniakan rezeki yang halal lagi baik..Aminn..
"FASA HIDUP BARU AKAN BERMULA"
Disni sy kongsikan beberapa gambar kenangan di hari terakhir sy di Panasonic...
Wassalam.
Sy & Carton box team
Suhizan, Abg hadi & sy.

1 comments:

Anonymous said...

salam saudara wan,

saya faizul dari kuala kangsar, ari jumaat 11/2/2011 sy ada interview di panasonic senai, so sy nak mintak jasa baik saudara kalau saudara bleh bg tips sket dan sy juga nak tau apa skop kerja utk rnd electrical engineer di panasonic senai serta produk panasonic senai...itu pun kalo saudara x keberatan..time kaseh

Post a Comment